Tuesday, January 27, 2009

Tõehetk 2

Miks on nii, et kui läheb hästi, siis on nagu kohustuslik mõte, et mida see kõik tähendab, et millal nüüd siis halvasti minema hakkab? Täna igatahes blokeerisin selle mõttekäigu ja leidsin, et ma lihtsalt olengi pärast sellist (vabandust väljenduse eest) "keppi ja käpikuid" seda kõike väärt. Tundub veits jabur küll, et kuidas nüid siis äkki mingid asjad niivõrd positiivse lahenduse saanud on - saan nimelt korraga päris mitmest rahalisest kohustusest lahti. Hea, et on olnud võimalus liisida ja laenata, ilma poleks hakkama saanud. Ausalt. Samas on aga nii super teada, et olen nendest kopsaka intressiga kohustustest vaba. Jääb küll kodulaen, kuid see pole õnneks mingi hirmuäratav summa ja selle tingimused vägagi ok. Täitsa uskumatu!
Ühtlasi leidsin, et mitmetki muud asjad tegelikult hästi. Osasid asju poleks osanud mõni aeg tagasi veel ka oma kõige ilusamates unenägudes nii rõõmsates toonides näha. Ja üleüldse - mul on väga sheff poeg ja ma ise olen sheff naine! Võtke või jätke!:)

No comments: