Friday, March 20, 2009

Dialoogid

Ott Marten: Emme, mul on Sulle üllatus! See üllatus teeb Sind rõõmsaks! Ma tegin Sulle plastiliinist ingli. See on väga hea ingel. Teda ei tohi ära süüa!

Ott Marten: Tead, meie võtame emmega pangast laenu
Õetütar Kerli: Mis te siis teete?
Ott Marten: Ostame lennukipiletid loomulikult.
Õetütar Kerli: Ja kuhu te siis sõidate?
Ott Marten: Barcelonasse! Ja seal sõidame rongiga.
Õetütar Kerli: Ja kuhu te Barcelonast sõidate?
Ott Marten: Hispaaniasse. Helikopteriga. Siis võtan oma mänguasjad kohvrist välja ja saan liiva peal mängida. Tead, Tarifal on kalad. Ja tuuleveskid.

Ott Marten: Emme ma pean ennast kraadima!
Mina: Noh?!
Ott Marten: Emme ma ei saa lasteaeda minna
Mina: Miks?
Ott Marten: Mul on 56 palavik!

Ott Marten: emme ära mine teise tuppa!
Mina: Miks?
Ott Marten: seal on väga ohtlik!

Mina: Aeg on magama minna!
Ott Marten: Ma ei saa
Mina: Miks?
Ott Marten: Sellepärast, et voodi läks katki! Ma ei saa ju magada, kui voodi on katki.

No comments: