Sunday, November 23, 2008

Öös on asju

...või vähemalt lõhet ja imimesi. Ostsin õhtusöögiks lõhet. Kuid õhtusöögist sai öösöök. Eerik hakkas seda kella ühe paiku küpsetama. Kell 2 öösel istusime lauda. Super hea! Natuke aega tagasi jõudis ka Raigo meile veini ja kala nautima.
Ott Marten magab mõnusalt. Tõin ta täna Haapsalust ära. Nii hea on jälle temaga koos olla. Esimesed viis päeva meie mõlema elus, mil olime eraldi. Ja seda kokkusaamise tunnet ei ole võimalik kirjeldada. NIIIIEA!
Eile olin aga tõeliselt kiire tsikk. Uskmatu, et suudan veel iseennastki üllatada. Jõudsin kell 22 Tulka sünnale. Jõin tühja kõhu peale 2x 0,5 l topsi vikatiselt kanget gin tonicut. Kell 11st alates ei mäleta väga midagi, kell pool 1 olin igatahes juba kodus. Mäletan, et sõidu eest Katlast Gonsiorisse maksin taksojuhile igatahes 100 Eeku. Ei kuulnud ka seda, kui Triimu ja A-K mulle helkasid, et teada saada, kus ma olen. Hommikul oli selline kass peal...kõige kummalisem on see, et suudan täispeaga täiesti veatuid smse kirjutada ja need nii ruttu ära saata, et isegi ennast petan ära....Miks ometi?! Kuidas ma ometi ei õpi...Ohjah.

No comments: