Wednesday, November 19, 2008

Elu nagu filmis

Septembri alguses turule tulnud Nordea pensionifondid lubasid liitudes Elu nagu filmis! Mul on see kõik olemas. Praegu näiteks on minu filmis selline koht, kus Ott Marten on haige; mul endal samuti palavik (hommikul oli 37,9), hetkel ei tea kui palju on, sest kui kraadin ja saan teada, siis jään kindlalt kohe poole haigemaks; elame jätkuvalt kahe kohvri otsas - ehitusmees on teinud ühe nädala asemel remonti kolm nädalat, sh 10 päeva oli ta lihtsalt ära ja tegi mittemidagi; seesmiselt olen täiega katki; õues on nõmedalt külm ja strateegia esitamiseni on jäänud täpselt viis päeva...

PS Mulle põhimõtteliselt ei meeldi esitada küsimusi. Miks? - Ma pelgan kuulda vastuseid, mis teevad haiget. Seega ületasin ennast. Täiega. Ja...Ma tean, et pealpool pilvi paistab päike. Ja vahest ka Kuu ja tähed. Ja kõik mis teed, teed iseendale! Pai!

No comments: