Monday, June 15, 2009

Varsti kolmene!

OM: Mis on taaskasutus?
Mina: See, kui Sa saad Sanderile väikeseks jäänud riided endale.
OM: Ei, Sanderi riided saavad ju kaksikud endale (st Sanderi väikesed vennad).

OM: Emme, kes on kasuema?

OM: Miks teeb kurg posti otsa pesa? Aga miks teised linnud kure pesas ei ela?

OM: Mamma, kas Sina tuled ka Türile minu sünnipäevale? Seal on Laululahing ja ma saan kolm ja paneme küünlad tordile ja ma puhun küünlad ära ja siis kõik laulavad: Õnne soovime Sul.
Mamma: Ei, mina ei tule Türile. Me sööme Sinuga üks teine päev torti.
OM: Miks Sa ei tule?
Mamma: Mul ei ole autot.
OM: Aga meil ju on auto! Tule meiega!

OM (raadiot kuulates): Emme, kuula, see on viiul, mis mängib.
Mina: Ja nüüd on pasun ka! Kuuled?
OM: Mh, emme, see ei ole ju pasun! See on saksofon!!!
(No tõepoolest, kuidas ma küll nii rumal olen!:)

OM: emme, kes on Sinu lemmik koorijuht?
Mina: no ma ei tea...
OM: minu lemmik koorijuht on Endrik! Ja tead, juhatama peab niimoodi, vaata, käega ülevalt alla.

Laupäeval saab OM kolmeseks. Kuna rääkisin talle juba ammu, et läheme sel päeval Türile kooride olümpiale, siis eks nüüd tuleb nii ka teha. Kuigi päev seal hirmus pikk ja ei tea, kuidas OM selle kõik vastu peab. A siis ta juba ju kolmene! Suurte meeste värk!:)

No comments: