Saturday, May 16, 2009

Iga asi on millegi jaoks hea

Minu puhul tavaliselt kaks võimalust: kui on hästi, siis olen vait ja kui on halvasti, siis olen vait. See ka igati loogiline. Vähemalt minu enda jaoks. Et kui on hea, siis ei taha seda head kuidagi rikkuda ja kui on halvasti, siis pole nii ehk naa põhjust "trummi lüüa". Praegu kogu aeg hea. Pole mingit silmakirjalikkust ja jamamist. Mingit pidevat tõestamist. Või teadmatust, et mida üldsegi öelda võin või kuidas keegi seda siis mõistab ja minu poolt või vastu kasutab. Loomulikult vaatan pea kõiki asju Ott Marteni seisukohast ja soovist, et tal oleks hea. Samas, kui ei lähe nii, nagu mulle tundub, et talle hea võiks olla, siis vbl see ongi hoopis hea?! Vabalt võib nii olla! Ja võib-olla olen järgmisel hetkel ülimalt tänulik ja rõõmus, et kõik teisiti läks. Peamine on see, et meie ümber on need, kes hoolivad. Sest ta on seda väärt! Ja mitte vähe! PS praegu vaatame Eurovisiooni. Mitte et ma sellest kuidagi eriliselt peaks, kuid mängib siin taustaks. Naersime just, et praeguses majandusolukorras kindlasti hulgaliselt riike, kel pöidlad pihus, et esikohta ei tuleks. Läti võib kergendatult hingata, et finaali ei pääsenud, Islandil aga näiteks võiduvõimalused olemas, samuti Eestil:)

No comments: