Friday, November 30, 2007

Unelained

Kui ma ärkvel olles olen kõige rohkem kaotanud kindaid (ka tänavune kindakaotamishooaeg on juba ammu alanud), siis unes olen kõige rohkem näinud merd, laevu, laineid.
Täna ärkasin vastu hommikut taas täiesti väsinuna - läbi võttis see kõik.
Olin mingi laeva peal ja ootamatult kerkisid majasuurused tumehallid lained meie ette. Laev käis kalade juurest lindude juurde. Ümberringi nägin ainult halli vett. Tuul oli võimas. Hirmu kusjuures ei olnud. Lihtsalt väsitav oli see kõik. Hetk hiljem olin mingite inimestega koos kusagil maismaal-saarel. Ja ootasime, et maru vaibuks. Kuid ikka ja jälle peksid lained vastu maja-ehitise aknaid, milles olime.
Kui pärast uuesti magama jäin, siis laineid enam ei olnud...
Magasime koos pojaga mõlemad kella 10-ni. Niihea!:)

No comments: