Sunday, November 15, 2009

Kõik teed viivad Tarifale:)

Lõunapoole kimades võtsime suuna Lagosele. Kuna otsustasime vältida kiirteid, siis sattusime tõelise "pähkli" otsa. Riikliku tähtsusega maantee oli küll asfalteeritud, kuid megalt kitsas. Lisaks vonkles see pidevalt ühele ja teisele poole ja ikka üles ja alla. 10 km sõitu võrdus vähemalt 50 km:) Kui teest tõeline tüdimus peal oli, hakkasime vaatama, kas sellele oleks ikkagi mingit alternatiivi. Valik oli järgmine: sõita 70 km veelgi hullemat teed kiirteeni ja siis mööda kiirteed ca 50 km Lagosesse või jätkata sellel teel sõitu 60 km. Valisime viimase.
Lagosesse jõudes jalutasime rannas, sõime kalarestoranis õhtust ja siis otsustasime, et tagasi sõita ikkagi ei viitsi - jätkasime Sevilla suunas. Sevilllasse jõudes olin täiega väsinud. Otsisime hotelli, kus ööbida - tiirutasime 2 h mööda erinevaid hotelle, hinnad läksid järjest suuremaks. Lõpuks leidsime sellise, kus tuba maksis 45 EURi. Hommikul aga oli uus päev, päike paistis ja meelitas lõuna poole:) Nii olimegi ootamatult Cadizis ja sealt juba Tarifale kiviga visata!
Nii hea oli mööda rannikut Tarifa poole sõita. See oli kõige lühem aeg, mis seni üldse Tarifal olnud olen - 3 h. Kuid seal oli lihtsalt selline rahu! Taevas oli niiiii sinine. Ja täiesti murevaba:)
Lahkusime päikeseloojanguga - nagu ikka, läks päike ka sel korral Aafrikasse magama. Ilus.
Nii et kokkuvõttes võib öelda, et meil oli õhtusöök Lagoses, ööbimine Sevillas ja loetud tunnid Tarifal! Ja seega: kõik teed viivad Tarifale!:)

PS Portugalis pakkus elamuse ka sõit Sintrasse. Super loodus ja vaated. Tegin seal megalt palju pilte. Tänasest aga oleme taas lumises ja talvises Tallinnas.