Thursday, August 28, 2008

Tõeline mees!

Täna oli Ott Marten päris nutune, kui ta pärast lasteaiapäeva veel Virje juurde viisin, et ise Laulukarusselli salvestusele kimada. Pisarsilmi palus, et tahab emme opa ja natu-natu koju minna! Mis seal salata, mul oli nutumaik kurgus. Ja nii kurb tunne...Tegin kõik minust oleneva, et võimalikult ruttu talle järgi minna. Autosse istudes rääkisin, et emme armstab Ott Martenit. Ja armastab kogu aeg, ka siis kui me koos ei ole. Et kui Ott Marten on lasteaias või tädi Virje juures või kus iganes. Ott Marten kuulas, oli korraks vait ja siis ütles: Sõidame edasi! No mis mul ikka lisada. Tõeline mees!:)

Õhtul kodus oli ta mures, et miks emme kurb on. Ütlesin, et olen lihtsalt natuke väsinud. Mõne hetke pärast jooksis ta toast uuesti kööki: Emme, ma tegin sulle sünnipäeva! Ja ulatas mulle legoklotsidest tehtud torni!

Magama minnes rääkis ta jällegi, et teletups Po armastab Lotet. Ja Lote armastab Po-d. Ja et karikakar teeb ei armasta, ei armasta....
OM-ile head ööd musi andes, pidin otseloomulikult andma musi ka Po-le, Lotele ja Kanada Jänesele. Heh!:)

Praegu ta juba mõnda aega unemaal. Nohiseb vaikselt. Nii suureks juba saanud...
Armastan!

No comments: