Monday, January 01, 2007

2007

Tuligi. Aasta 2007. Teised kõik Kloostris. Ehk homme juba nii palju tervem, et saame ka korraks sinna kimada. Eks näis.

2006 oli kokkuvõttes õnnelik ja rõõmus aasta. Halvad ja rasked asjad tunduvad kuidagi tuhmidena ja ei tee praeguseks enam valu. Vähemalt mitte nii palju. Sest hea on need lihtsalt ületrumbanud!
Kõige suurema ja kuldsema medali peaksin selle aasta eest andma Ott Martenile. Ta on lihtsalt super. Midagi paremat on raske tahta või ette kujutada.
Medali peaksin andma ka oma lähedastele ja sõpradele. Uskumatult palju tuge olen neilt saanud. Olen jõudnud arusaamisele, milline rikkus see on, kui su ümber on nii palju häid sõpru. Sealhulgas selliseid, kes olid mu elus tähtsal kohal rohkem kui 10 aastat tagasi. Tähh!
Üks asi jäi eelmisel aastal siiski tegemata....üks aitäh jäi ütlemata...iga kord, kui hakkasin seda tegema põrkusin tagasi. Et mis ma ikka. Mõttes olen seda aga palju kordi teinud. Thanks for all the fish!

Mailmailusat alanud aastat! Just sellist nagu keegi meist soovib ja igatseb. Unistusi. Ja nende täitumist.
Õnneinglipai!

No comments: